Critical Thinking, the beginning.

Kristisk tankegang, en systemkritisk tankegang, aksepterer dere alle tingenes tilstand idag som det eneste rette og det som fungerer? Hvor mange her er ikke selv oppnevnte voktere av status quo? Sauer som kontrollerer seg selv ved å støte ut de som er utenfor den fastsatte normen.

Jeg kunne sagt og skrevet mye her, men det skal jeg ikke. Hva jeg skriver framover håper jeg taler for seg selv og at flere snart begynner å våkne og ser på samfunnet fra et alternativt perspektiv. Jeg vil vise deg denne hvis du er villig til å åpne deg for ny informasjon selv om det truer din identitet og din tro.

Det er på tide å fortsette evolusjonen, uten en stadig økende tilgang på energi vil ikke mennesket klare å utvikle seg videre, men jorda har uendelige mengder energi tilgjengelig, men det krever en kolletiv bevisthet hos folk om hvilke problemer vi står ovenfor.

Man starter med noe lett fordøyelig, dere som har lest litt på forhånd vil nok kunne stille seg bak budskapet i disse 2 filmene, de er lettfordøyelig, morsom og relativt kort, men retter også kraftig skyts mot etablerte normer i samfunnet.Jeg overlater scenen til George Carlin og DJ Chris Geo. Liker vanligvis ikke alle disse DJ’ene som spretter opp som paddehatter, men i frihetens navn, jeg gjør et unntak.

~ av Sigurd Mellqvist den 15/10/2008.

Legg igjen en kommentar

 
